середу, 18 травня 2016 р.

Вставати Раніше Корисно! Чого Можна Досягти?

Чому вставати рано корисно?

Це твердження може бути спростовано або ж підтверджено з боку людей, які спробували підійнятися разом із сонечком. Я буду одною із тих, хто впевнено скаже, що це краще, ніж спати до 11:00, а потім вставати і відчувати тяжкість в тілі.

Що це мені дає?

Я прокидаюся о 5:00 (при умові, що заснула не пізніше 22:00), дивлюся у вікно, чи не встало сонце раніше, ніж я і дивлюся на те, як місто спить. Далі встаю, вмиваюся і випиваю склянку води. Через хвилин десять виконую кардіо - тренування і тоді вже роблю собі сніданок. Зазвичай - це вівсянка або фрукти. Потім, беруся за організацію дня. Якщо на дворі вже тепло, то виходжу на балкон із огранайзером, чашкою кави або чаю і пледом. Споглядаючи за тим, як потихеньку починають вставати сонце, співати пташки і їздити машини - я розподіляю справи на день. І не повірите, на це я витратила не більше години, а отже, я без шуму налаштовувалася на новий день. 

Коли я прокидаюся так рано, то я це роблю із хорошим настроєм. Мабуть, на це діють кілька факторів:
- Я знаю, що найближчі 3-4 години буду належати сама собі.
- Можу споглядати за тим, як змінює свій колір небо і на яку висоту піднялось сонечко. Завдяки цьому, якщо я дома, то по тому, де сонце - можу сказати яка, приблизно, година.
- Приємніше займатися спортом.
- Зробила всі справи, які можливо, за 2-3 години, якщо в звичайному режимі, до обіду навіть з половиною не справляюся :)

Як змусити себе встати о 5:00?

Налаштуйтеся звечора, що прокинетесь рано. Не говоріть собі в думках "я не зможу", "це важко", "я хочу поспати" - з таким настроєм на початок дня, ви ризикуєте отримати стрес, коли так рано встанете. Добрі думки породжують хороший настрій. Перших 3-4 дні вставайте на годину пізніше, ніж Ви хочете прокидатися. Наприклад, переглянувши цю статтю, Ви маєте собі за мету вставати кожен день о 5:00. В перші кілька днів ставте собі будильник на 6:00, а потім вже на 5:00. Так Ваш організм звикне до раннього підйому і для нього не буде проблемою прокидатися тоді, коли за обрієм майорить сонце :)

Чого можна досягти?

Багато відомих журналістів встають так рано і обумовлюють це тим, що найкращі статі пишуться зранку, саме тоді наш мозок готовий сприймати і видавати інформацію належним чином. Чому ж ми на навчання ходимо о 8:00 чи 9:00? Тому, що так захотілося Міністерству освіти? Ні, тому, що за науковим фактом, ми можемо чого навчитися лише зранку, коли мозок як чистий аркуш паперу - ти на ньому можеш творити. 

Знаходьте нові шляхи до внутрішнього комфорту і духовної злагодженості. 
Не забувайте про те, що гармонія навколишнього світу залежить від гармонії Вашого внутрішнього всесвіту.

LurdErboriateria (c)



Немає коментарів:

Дописати коментар